Khamis, 21 Januari 2010

KONVOI KE TERENGGANU

Kami tiba di Terengganu tepat jam 4.00 petang.Kami menaikkan 3 biji motor dan pergi ke rumah saudara Hakimi .Saya alif,mahzuz,hakimi dan azwan(jambu)



Banyak tempat kami pergi untuk manambah ilmu di dada yang masih kurang lagi.Contoh tempat yang kami kunjungi dan lawati ialah MASJID KRISTAL.Masjid tersebut dikatakan kiblat nya lari 90 darjah daripada kiblat yang sebenarnya.Tapi ramai yang tidak ketahui  nya.Adakah rahsia ini sengaja dirahsia kepada rakyat malaysia atau sengaja mahu sesat kan umat islam???Jawapan nya ada pada siapa???persoalan nya.



Ini la Masjid Kristal yang sempat kami ambil...jadi kepada siapakah yang harus kita salahkan..saya melihat kebanyakan nya umat islam solat di masjid ini,termasuk la imam dan bilal yang ada di dalam masjid tersebut.Harap-harap kepada pihak yang berkenanan dapat membetulkan kemelut yang di sedang berlaku di terengganu.



Tetapi saya amat merasa bangga kerana Terengganu makanan nya cukup PERGGGHHH...!!!Boleh dikata kan makanan di terengganu sedap dan lazat.Kepada siapa yang berminat untuk kunjungi ke Terengganu darul Iman anda semua tidak akan merasai rugi.InsyaALLAH saya harap kemelut yang saya ajukan dapat kita mengambil tindakan yang sewajarnya.

Tiada ulasan: